اطلاعاتی از داستان و گیم‌پلی GTA 6

اطلاعاتی از داستان و گیم‌پلی GTA 6 فاش شد.

داستان:
در یک فلش‌بک مشاهده می‌کنیم که Lucia نوزادش را در یک تغذیه‌فروشی رها می‌کند و پس از اقدام به سرقت از بانک، دستگیر می‌شود. جنسیت نوزاد و سرنوشت او مشخص نیست.

پس از چند سال Lucia به صورت مشروط آزاد می‌شود و Jason که با بردن او به زندان، قصد یک سرقت دونفره را دارد، مدتی بعد با Lucia وارد رابطه خواهد شد.

اکثر نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در یک کلوپ شبانه به نام Vault صورت می‌گیرد.

در اولین مأموریت بازی، کنترل Jason را بر عهده داریم و باید هواپیمایی را دنبال کنیم که قصد فرود دارد و سرنشین آن، یک فروشنده مواد مخدر روسی می‌باشد. Jason در ادامه با او آشنا شده و شروع به برنامه‌ریزی برای سرقت مواد مخدر می‌کند. در مأموریت سرقت مواد مخدر، آن‌ها توسط پلیس تعقیب می‌شوند و مواد مخدر در نهایت داخل اقیانوس می‌افتد که در مأموریت بعدی نیز برای یافتن مواد مخدر باید داخل آب شیرجه بزنند.

گیم‌پلی:
قابلیت جدیدی برای شناسایی تهدیدها و اقلام با ارزش در اطراف بازیکن وجود دارد که به نظر می‌رسد تا حدودی از مکانیزم Dead Eye (آهسته شدن صحنه به مدت کوتاه و شلیک‌های مکرر بازیکن) در بازی RDR2 الهام گرفته شده است. این قابلیت در مأموریت دزدی از ناهارخوری Hanks’ Waffles که در ویدیوهای فاش‌شده حضور دارد، آشکار خواهد شد. راکستار همچنین با الهام‌گیری از RDR2 بر قابلیت‌های بسیار دقیق جستجوی مکان‌ها نیز تمرکز کرده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: