بازی ایندیانا جونز

این هفته بالاخره تایید شد که بازی ایندیانا جونز در دست توسعه در MachineGames واقعاً انحصاری برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس خواهد بود. این خبر از یک محل غیرعادی منتشر شد، پرونده دادگاه فدرال FTC علیه مایکروسافت، جایی که پیت هاینز، رئیس انتشارات Bethesda تأیید کرد که بازی در ابتدا چند پلتفرمی بود، اما مایکروسافت پس از خرید Bethesda درباره قرارداد با Lucasfilm مذاکره مجدد کرد.

در حالی که اکثر افراد داخلی قاطعانه معتقد بودند که این بازی چند پلتفرمی خواهد بود، اغلب نیک از XboxEra چندی پیش گفت که بازی ایندیانا جونز انحصاری خواهد بود. جالب اینجاست که در قسمت دیروز 166 پادکست XboxEra، Shpeshal Nick ادعا کرد که اطلاعاتی در مورد پرسپکتیو دوربینی که در بازی ارائه خواهد شد، دارد. MachineGames فقط بازی های اول شخص را توسعه داده است، اما شاید ایندیانا جونز برای نمای سوم شخص مناسب تر باشد، مانند بازی Uncharted.

خب، با توجه به منبع Shpeshal Nick، ترکیبی از هر دو خواهد بود، البته به جای اینکه مانند یک بازی Bethesda قابل تغییر باشد، ثابت شده است.

صحبت های زیادی در مورد اینکه ایندیانا جونز اول شخص خواهد بود یا سوم شخص وجود دارد.

حالا نمی‌دانیم نهایی شده است یا نه، زیرا فکر می‌کنیم بازی هنوز کمی فاصله دارد، اما با توجه به آنچه که گفته شده و شنیده‌، این بازی هر دو خواهد بود. نه مانند استارفیلد که در آن می‌توانید انتخاب کنید، اما بخش‌های خاصی وجود دارد. برخی سوم شخص و برخی اول شخص خواهند بود. جزییات بیشتر از این نداریم.

مطمئناً انتخاب جالبی است. باید دید که آیا بخش سوم شخص محدود به وسایل نقلیه است یا خیر.

دسته بندی شده در: