شایعه: بازی جدید سونیک در سال آینده عرضه می شود

بازی جدید سونیک

سگا در چند سال گذشته جریان ثابتی از محتوای جدید Sonic را حفظ کرده است، و همانطور که بسیاری ممکن است انتظار داشته باشند، به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌هایی برای ادامه این روند دارد تا طرفداران IP در سال آینده منتظر آن باشند.

یک سند داخلی ادعایی سگا که جزئیات برنامه‌های این شرکت برای عرضه‌های سونیک در سال 2024 را شرح می‌دهد، اخیراً قبل از حذف فوری در Reddit (از طریق @DPlexHD در توییتر) به اشتراک گذاشته شد. طبق این اسناد، سگا نه تنها در نظر دارد تا سال آینده DLC را برای سایدسکرولر دو بعدی Sonic Superstars منتشر کند، بلکه قصد دارد عنوان جدید دیگری از سری سونیک را در سال 2024 منتشر کند. ظاهراً انتشار کامل آن نیز با راه اندازی یک پیش درآمد انجام خواهد شد.

ظاهراً سال 2024 همچنین شاهد انتشار فصل سوم سریال انیمیشنی نتفلیکس Sonic Prime و همچنین نمایش تلویزیونی Knuckles خواهیم بود که ادریس البا دوباره نقش خود را به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهد کرد. طبق سند، هر دوی این نمایش ها برای سه ماهه اول سال 2024، علاوه بر سومین فیلم Sonic the Hedgehog در ماه دسامبر و یک بازی موبایل جدید Sonic در بهار برنامه ریزی شده اند.

سال 2022 شاهد راه‌اندازی پلتفرم سه بعدی جهان باز جدید Sonic Frontiers بود که همچنین در ماه‌های پس از انتشار همچنان محتوای پس از عرضه را دریافت می‌کرد، بنابراین طرفداران ویژگی سگا مشخصاً اخیراً هیچ کمبودی در محتوای جدید نداشتند. اگر برنامه‌های سگا برای 12 ماه آینده یا بیشتر از سونیک واقعاً به همان اندازه که این سند افشا شده نشان می‌دهد پر به نظر می‌رسد، جالب است که ببینیم این شرکت چه زمانی تصمیم می‌گیرد این جزئیات را به طور رسمی اعلام کند.

در اوایل سال جاری، سگا همچنین اعلام کرد که در حال بررسی راه‌اندازی مجدد و بازسازی‌های جدید در رابطه با نسخه‌های آینده سونیک است.

در همین حال، Sonic Superstars به زودی، در تاریخ 17 اکتبر، برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,