بازی Lies of P بیش از 1 میلیون نسخه در ماه اول فروخت

بازی Lies of P بیش از 1 میلیون نسخه در ماه اول فروخت.

NEOWIZ و استودیو Round8 اعلام کرده اند که بازی Lies of P در اولین ماه انتشار بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بازی اکشن RPG شبیه سولز لایک در 18 سپتامبر برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه شد. همچنین این بازی در Game Pass نیز موجود است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، سئونگچول کیم، یکی از مدیران عامل NEOWIZ، گفت: «این نقطه عطف باورنکردنی برای Lies of P پتانسیل بازی‌های کنسول کره‌ای را در صحنه جهانی ثابت می‌کند. پروژه Lies of P یک تلاش چالش برانگیز برای Neowiz و Round8 Studio بود و ما به آنچه با این عنوان به دست آوردیم افتخار می کنیم.

کارگردان جیوون چوی می‌گوید: «تاکنون استقبال فوق‌العاده‌ای بوده است، و ما از اینکه بیش از یک میلیون بازیکن قبلاً سفر خود را از طریق کرات آغاز کرده‌اند بسیار سپاسگزاریم. به همین ترتیب، ما برای آنچه در آینده برای Lies of P رقم می‌خورد هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا در زمان مناسب، بیشتر به اشتراک بگذاریم.»

Lies of P که بر اساس رمان پینوکیو ساخته شده است، در شهری در دوران بلو اپوک می گذرد که توسط عروسک های مرتد و یک بیماری عجیب تسخیر شده است. به عنوان P، بازیکنان باید آقای Geppetto و راهی برای تغییر اوضاع پیدا کنند. آنها با شخصیت های مختلفی در سراسر شهر ملاقات می کنند، برخی دوستانه و برخی دیگر کمتر، اما شما این گزینه را دارید که دروغ بگویید، که عواقبی دارد (از جمله تأثیرگذاری بر پایان).

دسته بندی شده در:

برچسب ها: