بازی The Elder Scrolls 6 برای آرام کردن طرفداران زودتر معرفی شد
در مصاحبه اخیر با MinnMax، بروس نسمیت، توسعهدهنده Bethesda – که کارش به عنوان یک طراح سیستمها را میتوان در Starfield مشاهده کرد – فاش کرد که این شرکت تصمیم به معرفی The Elder Scrolls 6 را خیلی زود گرفت زیرا “طرفداران بسیار شاکی و منتظر بودند”.
نسمیت در مورد اینکه چگونه با هاوارد اعتقاد دارد که بازیها معمولاً باید شش ماه قبل از انتشارشان اعلام شوند صحبت میکند. او میگوید: «نظر تاد [هاوارد] – که اتفاقاً من با آن موافقم – این است که صنعت بازیهای ویدیویی خاطرات کوتاهی دارد.
شرکتهایی که سالها زودتر شروع به تبلیغ بازیهای خود میکنند، خودشان را خراب میکنند. بهترین زمان برای شروع صحبت در مورد آن شش ماه قبل از انتشار است.»
Nesmith در ادامه در مورد تصمیم برای معرفی بازی The Elder Scrolls 6 از قبل صحبت می کند. برای زمینه، بازی در سال 2018 معرفی شد و حتی در اوایل سال جاری، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، گفت که هنوز بیش از 5 سال از آن باقی مانده است. به گفته نسمیث، این اعلام در نهایت به منظور آرام کردن طرفداران این سری و کمپانی منتشر شد.
نسمیت گفت: «تنها این واقعیت که طرفداران منتظر بودند، باعث شد تاد بگوید «بله، ما Elder Scrolls 6 را انجام خواهیم داد، واقعاً این اتفاق خواهد افتاد». اما من شرط می بندم که شما تا شش ماه قبل از انتشار اطلاعات زیادی در مورد جزئیات نمی شنوید. فکر میکنم این بهترین رویکرد است و [هاوارد] ثابت کرده که واقعاً خوب عمل میکند، حداقل برای بتسدا.»
در حالی که ما واقعاً جزئیات زیادی در مورد The Elder Scrolls 6 نداریم، Nesmith اعلام کرده است که این بازی دارای مکانیزم های سطح بندی مشابه با نسخه قبلی خود است – The Elder Scrolls 5: Skyrim.