بازی The Evil Within به صورت رایگان در اپیک گیمز قرار گرفت | به مدت محدود!

از هم‌اکنون تا 26 اکتبر می‌توانید بازی The Evil Within و Eternal Threads را دریافت کنید. توسعه The Evil Within در Tango Gameworks توسط خالق Resident Evil، Shinji Mikami انجام شد. شما به جای سباستین کاستلانوس، کارآگاهی که در دنیایی مملو از انواع و اقسام موجودات وحشتناک به دام افتاده است، قدم می گذارید. The Evil Within تمایلی فراطبیعی دارد و به شدت به عناصر کلاسیک ترسناک بقا متمایل می شود. در همین حال، Eternal Threads یک بازی پازل با محوریت روایت اول شخص است که در آن باید رویدادهای گذشته را تغییر دهید تا آتش سوزی مرگبار خانه را متوقف کنید.

از 26 اکتبر، می‌توانید The Evil Within 2 و Tandem: A Tale of Shadows را دریافت کنید. The Evil Within خوب است، اما دنباله آن کاملاً فوق العاده است. The Evil Within 2 با داستانی با محوریت گذشته دلهره آور کارآگاه کاستلانوس، گام های بزرگی را از نظر روایت برمی دارد. داستان گیرا را با گیم‌پلی دقیق و فضایی حتی پیش‌گویانه‌تر و عجیب‌تر ترکیب کنید. برای استفاده حداکثری از بازی The Evil Within 2، باید قسمت اول آن را تجربه کنید. خوشبختانه، شما می توانید هر دو را به صورت رایگان طی دو هفته آینده دریافت کنید.

Tandem: A Tale of Shadows یک پلتفرم معمایی با درباره دختری و خرس عروسکی اش است که تلاش می کنند راز ناپدید شدن یک شعبده باز معروف را کشف کنند.

دسته بندی شده در: