سوپرسل، استودیوی بازیسازی فنلاندی متعلق به Tencent که به‌خاطر موفقیت‌های موبایلی مانند کلش آف کلنز و کلش رویال شناخته می‌شود، از راه‌اندازی Open Beta برای بازی جدید شکار هیولا mo.co خبر داد.

همانطور که در نشان داده شده است، mo.co دارای نمای بالا به پایین و تمرکز همکاری سنگین است. در اینجا توضیحات رسمی در جهان است که توسط Supercell به اشتراک گذاشته شده است:

بتای بازی سوپرسل Mo.co

این استارتاپ شکار هیولا، ماجراجویان را برای کمک به یک آشفتگی کوچک بزرگ … شامل هیولاها استخدام می کند. این شغل نسبتاً خطرناک است، اما مزایای بزرگی را ارائه می دهد، مانند وسایل تازه برای زیبا به نظر رسیدن هنگام شکار، رفت و آمد صفر تا اقدام فوری و فرصت های شغلی شکار هیولا.

چند چیز در کار انتظار می رود:

شکار هیولاها در جهان های موازی زیبا

گرفتن لوت حماسی از باس های مرگبار

تست تجهیزات پیشرفته

درگیر کردن شکار جهان باز و حملات سیاه چال

سوپرسل فاش کرد که این اولین نسخه بتا Mo.co تا 6 نوامبر اجرا می شود. علاوه بر این، فقط برای گیمرهای ساکن ایالات متحده که از دستگاه های Android (دارای اندروید 10 یا بالاتر) استفاده می کنند، در دسترس است. با این حال، مراحل آزمایش آینده بدون شک برای سایر مناطق و iOS باز خواهد شد.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که mo.co آن را به رایانه شخصی برساند. همین چند روز پیش، سوپرسل موفق ترین بازی های خود یعنی کلش آف کلنز و کلش رویال را از طریق نسخه بتای Google Play Games به رایانه شخصی آورد. در رایانه شخصی، این دو بازی از کنترل های ماوس، گرافیک بهینه شده و قابلیت های عملکرد بالا پشتیبانی می کنند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: