هارپ یا زلزله

هارپ یا زلزله | سلاحی بی حد و مرز ؟

هارپ چیست؟

هارپ در ابتدا به عنوان یک پروژه تحقیقاتی و پژوهشی معرفی شد که به نظر میرسید برای راحت کردن ارتباط زیردریایی هایی باشد که به سلاح اتمی مجهز هستند، ولی این ظاهر ماجرا بود و اصل پروژه هارپ به تکمیل یک سلاح نو به نام“پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگان”انجامید.

جنگ ستارگان چیست؟ در جنگ هايی که از  امواج “راديويی”، “ليزر” و “نيروی مغناطيس” برای صدمه به نيروی مقابل استفاده میشود به جنگ ستارگان معروف است.

هارپ در حال حاضر از یک مجموعه آنتن‌های مخصوص شامل ۱۸۰ برج آنتن آلومینیومی به ارتفاع ۵۰/۲۳ متر تشکیل شده که بر روی زمین پهناوری به مساحت ۲۳٬۰۰۰ متر مربع در آلاسکا نصب شده‌ تشکیل میشود، که توسط نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، دانشگاه آلاسکا در فیربنکس، و نزدیک به ۱۵ دانشگاه آمریکایی و روسیه اداره و استفاده می‌شود.

اساس کار هارپ haarp طوری طراحی شده است که با تولید و ارسال امواج رادیویی مافوق کوتاه elf/ulf/vlf به اخرین لایه اتموسفیر (آيونوسفير) که لایه ایی محافظ برای زمین میباشد،باعث تاثیر مستقیم در اتموسفیر شده.
پس از ارسال امواج و برخورد به آيونوسفير،باعث گداخته شدن این لایه و حالت تپش های مداوم میشود،که بر اثر این تپش ها،این امواج به صورت متمرکزانه به قسمتی از زمین که از قبل تعیین میشود میرسد،و به زیر زمین نفوذ میکند،که موجب لرزه هایی میشود که به شدت امواج بستگی دارد در نتیجه باعث رویداد هایی همچون زلزله،سیل و … میشود.
هارپ توانایی ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها و تغییر در سرعت چرخ زمینم را نیز دارد،علاوه بر این میتواند باعث ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های مغز در سطوحی به وسعت شهرها و حتی کنترل انسانها از راه دور و ايجاد “غش” و توليد “توهم” و …. در مغز انسانها نیز داراست.
حوادثی که با هارپ اتفاق می افتد دارای نشانه هایی از جمله سرگیجه،تهوع و دیدن نور چندین دقیقه قبل از وقوع حادثه است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: