زمان‌بندی انتشار پک Kombat بازی Mortal Kombat 1 فاش شد

زمان‌بندی انتشار پک Kombat بازی Mortal Kombat 1 فاش شد.

اولین تریلر بازی Invincible’s Omni-Man در Mortal Kombat 1 اخیرا منتشر شده است که قدرت و بی رحمی او را به نمایش می گذارد (همگی با صدای جی کی سیمونز). در حالی که او در ماه نوامبر با Tremor، جنگنده بعدی Kameo وارد می‌شود، استودیوی NetherRealm همچنین پنجره‌هایی را برای دیگر مبارزان در Kombat Pack اعلام کرد.

Quan Chi، نیمی از Deadly Alliance و BFF Shang Tsung در زمستان 2023/2024 (که ممکن است زمانی در ژانویه / فوریه 2024 باشد) وارد می‌شوند. Peacemaker از The Suicide Squad در همان پنجره برای اولین بار حضور دارد. Ermac and Homelander از مجموعه تلویزیونی The Boys در بهار 2024 و تاکدا تاکاهاشی در تابستان 2024 اکران خواهند شد.

دی ال سی Kameo Fighters مانند Ferra، Khameleon و Mavado هنوز تاریخ گذاری نشده اند. جالب اینجاست که جانت کیج، در دنیای جایگزین جانی کیج، با وجود لیست‌های متعددی که برای کمبت پک هنوز لیست دومی را درج می‌کند، در این لیست قرار دارد. منتظر جزئیات بیشتر در ماه های آینده باشید. Kombat Pack با قیمت 39.99 دلار در دسترس است و در نسخه Premium Mortal Kombat 1 با قیمت 109.99 دلار موجود است، اما همه شخصیت‌های DLC به صورت مستقل قابل خرید هستند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: