بهترین بازی های ترسناک 2023

ژانر وحشت یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی است و هر ساله شاهد انتشار بازی‌های جدید و جذابی در این ژانر هستیم. سال 2023 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بازی‌های ترسناک متعددی در این سال منتشر شده‌اند که هر یک از آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و ترسناک را برای بازیکنان رقم بزنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی های ترسناک 2023 بپردازیم. این بازی‌ها با توجه به نظرات منتقدان و کاربران انتخاب شده‌اند و هر یک از آن‌ها ارزش تجربه را دارند.

1- Alan Wake

Alan Wake 2 دنباله بازی Alan Wake محصول سال 2010 است. این بازی در دنیایی شبح وار و مرموز جریان دارد و بازیکنان در نقش Alan Wake، نویسنده ای که دچار فراموشی شده است، باید به دنبال همسر گمشده خود بگردند.

Alan Wake 2 از نظر گرافیک و اتمسفر بسیار زیبا و ترسناک است. داستان بازی نیز پیچیده و جذاب است و بازیکنان را تا پایان بازی درگیر خود می کند.

2- Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker یک بازی ترسناک بقا است که توسط استودیو Frictional Games، سازنده بازی‌های Amnesia و Soma، ساخته شده است. بازیکنان در این بازی کنترل یک مرد را بر عهده می‌گیرند که در یک پناهگاه زیرزمینی گیر افتاده است. این پناهگاه پر از اسرار و خطرات است و بازیکنان باید با دقت و احتیاط پیش بروند تا زنده بمانند.

Amnesia: The Bunker یک بازی ترسناک کلاسیک است که با استفاده از عناصری مانند تاریکی، سکوت و محیط‌های بسته، حس ترس و دلهره را در بازیکنان ایجاد می‌کند. این بازی همچنین داستانی جذاب و گیرا دارد که بازیکنان را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد.

3- Dead Island 2

Dead Island 2 یک بازی ترسناک بقا است که دنباله بازی محبوب Dead Island است. بازیکنان در این بازی کنترل یک گروه از بازماندگان را بر عهده می‌گیرند که در جزیره بانگووا گیر افتاده‌اند. این جزیره پر از زامبی‌ها است و بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های خود از خود دفاع کنند.

Dead Island 2 با گرافیک و گیم‌پلی بهبود یافته نسبت به نسخه اول خود توانست نظرات مثبت منتقدان و کاربران را جلب کند. این بازی همچنین داستانی جذاب و سرگرم‌کننده دارد که بازیکنان را تا آخرین لحظه سرگرم خواهد کرد.

بهترین بازی های ترسناک 2023

4- Greyhill Incident

Greyhill Incident یک بازی ترسناک بقا است که در یک شهر کوچک آمریکایی جریان دارد. بازیکنان در این بازی کنترل یک مرد را بر عهده می‌گیرند که به دنبال همسر گمشده خود است. اما این کار آسانی نیست، زیرا شهر پر از موجودات شیطانی است که به دنبال کشتن بازیکنان هستند.

Greyhill Incident با گرافیک و طراحی هنری منحصربه‌فرد خود توانست نظرات مثبت منتقدان و کاربران را جلب کند. این بازی همچنین گیم‌پلی چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیزی دارد که بازیکنان را تا آخرین لحظه سرگرم خواهد کرد.

5- Layers of Fears

Layers of Fears یک بازی ترسناک روانشناختی است که دنباله بازی‌های Layers of Fear و Layers of Fear 2 است. بازیکنان در این بازی کنترل یک هنرمند را بر عهده می‌گیرند که به دنبال الهام برای خلق یک اثر هنری جدید است. اما این کار آسانی نیست، زیرا ذهن هنرمند در حال فروپاشی است و او شروع به دیدن چیزهایی می‌کند که واقعی نیستند.

Layers of Fears با استفاده از داستانی پیچیده و معمایی و گرافیک و طراحی هنری فوق‌العاده خود توانست نظرات مثبت منتقدان و کاربران را جلب کند. این بازی تجربه‌ای ترسناک و متفاوت را برای بازیکنان رقم خواهد زد.

این‌ها تنها بخشی از بهترین بازی های ترسناک 2023 هستند. اگر به دنبال تجربه یک بازی ترسناک جذاب و هیجان‌انگیز هستید، حتماً یکی از این بازی‌ها را امتحان کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: