تریلر Wizard with a Gun گیم پلی Co-op را به نمایش می گذارد

تریلر Wizard with a Gun گیم پلی Co-op را به نمایش می گذارد

Wizard with a Gun از Galvanic Games تریلر جدیدی دریافت کرده است که برخی از گیم‌پلی‌های Co-op را در بازی بقای sandbox نشان می‌دهد. بازیکنانی که در The Shatter به دام افتاده اند، باید محیط های مختلف را کاوش کنند، مواد جمع آوری کنند و پایگاه خود را در برج ارتقا دهند تا زنده بمانند. بنابراین، داشتن کسی که حواسش به پشت پشت شما باشد، کار را آسان‌تر می‌کند.

هم تیمی ها می توانند یکدیگر را احیا کنند و جادوها را ترکیب کنند تا اثرات ویرانگر را از بین ببرند. اگر یکی از هم تیمی ها بیفتد، می تواند از آن سوی قبر کمک کند و دشمنان را بترساند. اگر بتوانید مجسمه‌های ویژه‌ای را پیدا کنید، می‌توانند آن‌ها را زنده کرده و وارد مبارزه کنند.

در The Shatter چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، از زباله های یخ زده قطب شمال گرفته تا دریای خشک خشک. جمع آوری مواد به شما امکان می دهد آیتم های جدید بسازید، پایگاه خود را با عملکردهای جدید گسترش دهید و طلسم های جدید را یاد بگیرید تا شانس بقای خود را افزایش دهید.

Wizard with a Gun در تاریخ 17 اکتبر برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch منتشر می شود. منتظر جزئیات بیشتر قبل از انتشار باشید.

لینک تریلر :

دسته بندی شده در:

برچسب ها: