داستان بازی Assassin's Creed Codename Red در آینده

تنظیمات تاریخی فرنچایز Assassin’s Creed همیشه ستون اصلی این فرنچایز بوده است، اما با داستان مدرن خود که اغلب توسط بازیکنان به دلیل پیچیدگی بیش از حد یا به سادگی درگیر نبودن کافی مورد انتقاد قرار گرفته، از موفقیت مشابهی برخوردار نبوده است. با این حال، با بازی بعدی این سری، یوبی‌سافت ممکن است به دنبال تغییر اوضاع در آن جبهه به شکلی جذاب باشد.

تایید شده است که بازی Assassin’s Creed Codename Red در ژاپن فئودالی می گذرد، اما چه انتظاری از محیط مدرن آن می توانیم داشته باشیم، به خصوص با توجه به اینکه Assassin’s Creed Valhalla در سال 2020 با تمرکز بر لیلا حسن، که با Origins سال 2017 شروع شد، به پایان رسید؟ خب، طبق گفته‌های Tom Henderson از Insider Gaming، بازی بعدی این فرنچایز به سمت آینده پیش می‌رود.

طبق گفته هندرسون، بخش‌های مدرن Assassin’s Creed Codename Red در دهه آخر قرن بیست و یکم، بین سال‌های 2090 تا 2099 اتفاق می‌افتد و کاراکتر های کاملاً جدیدی از شخصیت‌های Abstergo Industries را به نمایش می‌گذارند.

جالب اینجاست که YouTuber Sliderv2 اخیراً توانسته است یک صحنه پس از تیتراژ استفاده نشده را در Assassin’s Creed Mirage که اخیراً منتشر شده است، پیدا کند که در آن دو شخصیت در گفتگو با یکدیگر به رویدادی به نام “تغییر بزرگ” اشاره می کنند و همچنین به قرن 21 به عنوان “تاریخ باستان”.

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد این صحنه استفاده نشده با Assassin’s Creed Codename Hexe، بازی اصلی بعدی بعد از Codename Red، گره خورده است، که نشان می‌دهد این سری ممکن است پس از انتشار دومی حتی در زمان بیشتری به جلو بپرند، و اینکه «Great Shift» فوق‌الذکر می‌تواند چیزی باشد که در داستان امروزی Codename Red دیده می شود.

دسته بندی شده در: