Xbox Series S سیاه رنگ

نگاهی به Xbox Series S سیاه رنگ با حافظه 1 ترابایت

آقای Tom Warren بررسی کوتاهی از کنسول جدید خانواده اکس‌باکس Series منتشر کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مایکروسافت فروش نسخه جدید و سیاه رنگ Xbox Series S را آغاز کرده که با حافظه داخلی 1 ترابایتی در دسترس قرار گرفته. تنها تغییرات این نسخه در مقایسه با Series S اصلی، رنگ مشکی برای بدنه و افزایش فضای SSD است. به قیمت 349 دلار قیمت گذاری شده و همچنان یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای تجربه عناوین اکس‌باکس محسوب می‌شود.

رنگ این کنسول با رنگ بدنه Series X، یکی شده اما قابل ذکر است که Series S سفید رنگ نیز همچنان با قیمت 299 دلار و حافظه 512 گیگابایت، برای خرید در دسترس است.

پیش‌تر نیز قابلیت ارتقا SSD برای Series S، شدنی بود اما هزینه‌ای غیر منطقی را برای کاربر به دنبال داشت. Series S مشکی، اساسا یک ارتقا 50 دلاری است که کاربران را از پرداخت بیش از 100 دلار برای SSD جدید، بی نیاز کند. در نسخه سفید رنگ این کنسول تنها 364 گیگابایت از SSD در اختیار کاربر قرار می‌گرفت که خوشبختانه در نسخه مشکی رنگ به 800 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

پورت‌ها نیز در این کنسول هیچ تغییری نکرده‌اند و همچنان شاهد 2 پورت USB، یک پورت اترنت، اسلات برای ارتقا حافظه و HDMI 2.1 در پشت کنسول هستیم. جلوی آن نیز یک پورت USB جای گذاری شده است.

کنترلر یا دسته همراه این کنسول نیز، مانند Series X، مشکی رنگ است.

بخش خنک کننده اصلی واقع بر روی کنسول، همانند نسخه قدیمی، همچنان به رنگ سیاه است.

احتمال وجود تغییراتی در بخش داخلی و سخت افزاری کنسول وجود دارد اما باید تا باز کردن کامل آن صبر کنیم تا قادر به تایید یا تکذیب این تغییرات باشیم. Xbox Series S مشکی رنگ، با حافظه 1 ترابایت، هم اکنون با قیمت 349 دلار در دسترس است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,